Med Divačo in Koprom bo zgrajena nova železniška proga v skupni dolžini preko 27 km. Od tega poteka 20 km v skupno 8 predorih (3 dvocevni, 5 enocevnih). Povezava je sestavni del železniške proge intermodalnega koridorja v območju Jonskega/Jadranskega morja in del vseevropske mreže (TEN).
Trasa železniške proge poteka v zgornjem predelu pretežno v karbonatnih kamninah, med južnim portalom predora T1 in severnim portalom predora T2 pa v flišnih kamninah. Nadaljevanje trase predora T2 poteka v karbonatnih kamninah do portala pri Črnem Kalu, kjer preide na območje fliša. V zaključnem delu proge se trasa spusti v pretežno ravninski del in poteka po aluvialnih sedimentih reke Rižane.
Namen geološko-geotehničnih raziskav je bilo podati projektne parametre za načrtovanje objektov. Podatke smo pridobili tako s terenskimi kot laboratorijskimi raziskavami. Na odseku Divača–Črni Kal smo preučili območje med južnim portalom predora T1 in predvidenim cepiščem železniškega tira proti Trstu, na odseku Črni Kal–Koper pa podrobno preučili geološko-geomehanske lastnosti predorov T4 in T6.
Tip projektaNovogradnja, gradbeno inženirski objekti: železniški predoriLokacijaDivača-Koper, SlovenijaDolžina odseka28.000 mInv. vrednost1.300.000.000 €Čas izvedbe2010-2012, 2017-2019StoritveGeomorfološko in geološko kartiranje, geofizikane raziskave, geomehanske in hidrogeološke meritve, laboratorijske raziskave, raziskovalno vrtanjeInvestitor Ministrstvo za promet, direkcija RS za vodenje investicij v javno železniško infrastrukturo
Ta spletna stran uporablja piškotke za izboljšanje uporabniške izkušnje.