Območje, kjer priključne rampe predora Šentvid izstopijo v urbano naselje ob Celovški cesti, zaradi kompleksnosti in občutljivosti zahteva posebne rešitve. Urbani parka je višinsko vpet med spodaj ležečo avtocestno predorsko cev in nadvoze iz priključnih cevi, ki se nahajajo nad površinami namenjenimi za druženje in hkrati za transport kolesarjev in pešcev. Nad odprtim območjem se prečno na os prehoda pnejo štiri elegantne premostitvene konstrukcije.
Objekti, ki premoščajo park so dolgi 18,7 m in 23,5 m. Statična zasnova nosilne konstrukcije je integralni AB okvir s svetlo odprtino 1 x 18,17 m. Zgornjo konstrukcijo predstavlja ploščat nosilec z enojnim intradosom temenske višine 0,55 m v polju in 1,10 m nad opornikom. Krajni oporniki so stenaste konstrukcije, ki se navezujejo na oporne stene ob kolesarski stezi. Oporniki so za 60,02° zamaknjeni glede na os ceste in sledijo osi kolesarske steze. Oblika opornikov sledi obliki opornih zidov pred in za objektom tako, da je naklon vidne površine 4:1.
Posebnost enega izmed objektov je, da temelji na AB okvirni konstrukciji pokritega vkopa Šentvid na mestu vstopa v hribinski del predora. Višinsko gledano gre torej za trinivojsko križanje AC odseka Šentvid–Koseze.
Tip projektaNadvoziLokacijaLjubljana, SlovenijaDolžina odsekaOd 18,7 m do 23,5 mČas izvedbe2009-2010StoritveArhitektura, gradbene konstrukcije: IDP, PGD, PZIInvestitor DARS d.d.FotografijeMiran Kambič
Ta spletna stran uporablja piškotke za izboljšanje uporabniške izkušnje.