Železniški predor Semmering v Avstriji je v izgradnji od leta 2012. Predor poteka po severni Alpski verigi med Gloggnitzem v Spodnji Avstriji in Mürzzuschlagom na Štajerskem. Njegova dolžina znaša 27,3 km. Njegov namen je zmanjšati čas potovanja med Gloggnitzem in Mürzzuschlagom za hitre vlake za približno 30 minut, in sicer s sedanjih 45 na približno 15 minut.
Predorski cevi potekata na osni razdalji od 40 do 70 m in sta medsebojno povezani z veliko prečniki. Predor se gradi v gorskem področju s težkimi geološkimi razmerami in z visokim nadkritjem.
Poleg več ostalih nalog, ki jih opravlja skupina iC, smo za naročnika izvedli različne izračune po MKE, in sicer za portal Göstritz, za nekaj sistemov kavern in za več prečnikov. Naša odgovornost je bila tudi izdelava armaturnih načrtov notranje obloge osrednjega dela predora, kjer je predvidena reševalna postaja z jaški za ventilacijo, polna zahtevnih delov, kjer se glavni cevi predora povezujeta s kavernami, prečniki ter nišami. Pri tem je zaradi obsežnosti projekta velik del projektiranja potekal vzporedno z gradnjo.
Tip projektaNovogradnja, gradbeno inženirski objekti: dvocevni železniški predorLokacijaJužna železnica, Baltsko-Jadranska os, AvstrijaDolžina odseka27.300 mKvadratura42,7 m² (kvadratura izkopa)Inv. vrednost3.900.000.000 €Čas izvedbe2012-StoritveMKE, podpora med gradnjo, armaturni načrti, 3D modeliranjeInvestitor ÖBB
Ta spletna stran uporablja piškotke za izboljšanje uporabniške izkušnje.