iC Elea logo
iC Elea logo negative
  •  
  • Tehnična področja
    • Gradbene konstrukcije
    • Predori in geotehnika
    • Arhitektura
    • Nizke gradnje
    • Geologija in hidrogeologija
    • Projektno vodenje in nadzor
  • Reference
    • Gradbene konstrukcije
    • Predori in geotehnika
    • Arhitektura
    • Nizke gradnje
    • Geologija in hidrogeologija
    • Projektno vodenje in nadzor
  • BIM
  • Podjetje
  • Zaposlitev
  • Kontakt
  • SLO
    • ENG
  • Iskanje
Avtocesta A2 Karavanke-Obrežje Predor Šentvid
Avtocesta A2 Karavanke-Obrežje Predor Šentvid
Avtocesta A2 Karavanke-Obrežje Predor Šentvid
Avtocesta A2 Karavanke-Obrežje Predor Šentvid
Avtocesta A2 Karavanke-Obrežje Predor Šentvid
Avtocesta A2 Karavanke-Obrežje Predor Šentvid

Avtocesta A2 Karavanke-Obrežje, Predor Šentvid

Predor Šentvid predstavlja ključni del novega avtocestnega kraka Šentvid-Koseze, ki je glavni povezovalni prometni člen med severozahodno in jugovzhodno Slovenijo. Predor zajema tako dvopasovni kot tripasovni del predorskih cevi, dve priključni cevi na Celovško cesto, dve kaverni (kjer se priključni cevi navežeta v predor), ki hkrati predstavljata izredni dosežek tako v načrtovanju kot v izvedbi. Predor je speljan skozi permokarbonske metasedimente, glinavce in peščenjake, ki so zaradi tektonskih razmer pogostno razpokani in zdrobljeni, brez notranje kohezije, kar je pri gradnji predora predstavljalo dodaten izziv in problem.

V okviru geološko-geomehanskega dela so bili izvedeni popisi izdankov, določene generalne strukture ter glavne karakteristike hribine in posameznih odsekov. Z izgradnjo raziskovalnega rova je bila narejena obsežna strukturno-geološka interpretacija območja s podrobnejšimi prognozami območij neugodne in ugodne hribine. Med izgradnjo predora je potekala dnevna spremljava razmer poteka deformacij (konvergenc) ter spremljava geoloških razmer s prognozami, pri izgradnje priključnih cevi pa je potekalo tudi dnevno geološko popisovanje izkopnih čel. S tem se je povečala zanesljivost napovedi geološko-geotehničnih pogojev, kar je hkrati služilo kot podlaga za podrobne prilagoditve podpornih ukrepov.


Tip projektaGradbeno-inženirski objekti: dvocevni, dvopasovni cestni predorLokacijaLjubljana, SlovenijaDolžina odsekaDesna cev: 1.060 m; leva cev: 1.033 mInv. vrednost120.000.000 €Čas izvedbe2004-2010StoritveGeološko kartiranje površja, strukturna analiza površja, geološki model, geološka spremljava izvedbe raziskovalnega rova, geološka spremljava izkopa predorskih cevi s prognozo, spremljava napredovanja deformacij, geološki popisi čel, spremljava in interpretacija geotehničnih meritev, PZIInvestitor DARS d.d.

Deli

Skupina iC Group

Elea iC je članica interdisciplinarne konzultantske skupine iC Group s sedežem na Dunaju, preko katere razširjamo obseg naše ponudbe in združujemo znanje, izkušnje in strokovnost.
www.ic-group.org

Storitve

  • Gradbene konstrukcije
  • Predori in geotehnika
  • Arhitektura
  • Nizke gradnje
  • Geologija in hidrogeologija
  • Projektno vodenje in nadzor

Pomožne strani

  • Kontakt
  • Zaposlitev
  • Izjava o poslovni etiki
  • Politika zasebnosti
  • Piškotki
  • Načrt strani

Kontakt

ELEA iC projektiranje in svetovanje d.o.o.
Dunajska cesta 21, SI-1000 Ljubljana

Tel +386 1 474 10 00
info@elea.si
www.elea.si

© 2018, Elea iC. Vse pravice pridržane.  |  Nastavitve zasebnosti

Ta spletna stran uporablja piškotke za izboljšanje uporabniške izkušnje.

Privacy Preference Center

Nastavitve zasebnosti

Ko obiščete katerokoli spletno stran, lahko ta pridobi ali shrani podatke prek brskalnika, običajno v obliki piškotkov. Ker spoštujemo vašo pravico do zasebnosti, se lahko odločite, katerim vrstam storitev boste dovolili zbiranje podatkov. Preklic dovoljenja lahko vpliva na vašo uporabniško izkušnjo.

Politika zasebnosti

Zahtevano
Prebrali ste in se strinjali z našim pravilnikom o zasebnosti.

Analitika

Zahtevano
Za merjenje obiska na naši spletni strani uporabljamo storitev Google Analytics. Pri tem ne prenašamo nikakršnih osebnih podatkov, tudi vašega IP naslova ne.

YouTube

Za enostavnejše pretakanje video vsebin na tej spletni strani uporabljamo storitev YouTube.