Predor Karavanke je treba nadgraditi iz ene dvosmerne cevi v dvojno predorsko avtocestno cev, da bi zadostili potrebam povečanega prometa ter povečali varnost uporabnikov predora.
Pri prvotni konstrukciji predora smo se soočali s številnimi težavami zaradi izredno zahtevnih geoloških pogojev z nadkritjem, večjim od 1000 m in visoke gladine podtalnice. Z novo zasnovano drugo predorsko cevjo nameravamo zajeziti vpliv prvotne predorske cevi z omejitvijo dovoljenih deformacij.
Pri projektiranju so bile uporabljene številne nove tehnologije, in sicer napredno 3D geološko modeliranje, numerično modeliranje izkopov predora, kompleksna 3D CFD analiza za načrt prezračevanja in simulacijo evakuacije, ter splošen razvoj BIM-modela.
Kot vodilno podjetje konzorcija, ki vključuje 6 vodilnih svetovalnih pisarn v Sloveniji, smo uspeli uskladiti več kot 100 sodelavcev pri projektu, hkrati pa tudi lastnike in njihove svetovalce v Avstriji.
Poleg predora so naši strokovnjaki hkrati projektirali tudi številne druge gradbene konstrukcije, in sicer izgradnjo portala, cest, mostov, komunalne infrastrukture, zadrževalnih konstrukcij, itd. Elea iC je sodelovala tudi pri drugih podpornih študijah (geološko-geotehnični študiji, študiji zvočnega onesnaževanja, študiji vodenja gradbišča, itd.).
Tip projektaPredor - druga predorska cevLokacijaHrušica, Slovenija - AvstrijaDolžina odseka7820 mKvadratura114 m² – 155 m²Čas izvedbe2014 - v tekuStoritveIDZ, PGD, varnostni dokumenti, BIM, geološke preiskave, vodilni partner v JVInvestitor DARS d.d. Celje
Ta spletna stran uporablja piškotke za izboljšanje uporabniške izkušnje.